Sunday, May 6, 2012

YU Grupa - Mornar NOVI COVER

Cao drugari,
evo napravio sam novi cover pa reko da ga ukratko objasnim kako to funkcionise. Generalno pesma nije uopste teska za sviranje i moze se odsvirati kroz akorde ili ovako kao sto sam ja uradio preko rifova. Ja sam pesmu svirao iz C tonaliteta, zato jer mi je zgodnija za pevanje, vi je mozete svirati odakle je vama zgodnije. Gledajtye ako radite ovu verziju kao sto sam ja uradio da desnom sakom pritisnete zice malo kod dodnje kobilice da se malo priguseno cuju, imacete onaj hevi zvuk rifova :)
Eto ukratko, za sva ostala pitanja izvolite pitajte :))
pozxdrav Nitro


By Unknown with 5 comments

5 comments:

Samo naprijed care imas moju podršku :)

E ovo je dobra ideja da radis za svaku pesmu sto uradis. Odlicna zamisao

hvala, bitno da ima zainteresovanih ;)

Pozdrav Nitro..sviram gitaru vec neko vreme ali mi solaze ne idu od ruke.Naucio sam dosta lestvica i izvezbaoi..sad radim moduse mislim da bi oni bili korisni posto idu preko celog vrata,naucio sam durske pa sam hteo da pitam da li bi postavio tabove za molske moduse??Hvala u napred i svaka cast za to sto radis ;)

http://www.muzicki-forum.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=1637

Mali doprinos za Nitra :)

Post a Comment

broj posetilaca

    • Popular
    • Categories
    • Archives